יום רביעי, 18 בינואר 2012

כאב באשכים



אם תשאלו גברים איזה סוג כאב הוא הכאב שהם שונאים יותר מהכל, יש סיכוי גבוה מאד שתקבלו את התשובה הבאה: כאב באשכים. זהו איזור רגיש במיוחד אצל כל הגברים. הוא איזור עדין מאד וכל מכה קלה עשוייה לגרום בו לכאבים עזים. כל גבר אשר קיבל אי פעם מכה חזקה מכדור טניס, כדורגל או ממקור אחר באיזור הזה, יודע היטב מה המשמעות של כאב באשכים. 

כאב באשכים - טיפול

למרבה השמחה, בד"כ כאשר מדובר במכה שכזו, היא אמנם גורמת לכאב עז, אבל לא מדובר בכאב שנמשך זמן רב והיא חולפת. במקביל למנוחה בזמן הכאב ניתן לנסות להרגיע אותו בעזרת מעט מים קרירים, אך לא קרים מדי, ופשוט לחכות עד שהכאב העז עובר. עם זאת, כאב באשכים הוא לא תמיד דבר שחולף במהרה כ"כ. לעתים המקור שלו הוא לא מכה חיצונית, ולעתים גם אם זה המקור – יש לו השלכות ממושכות יותר. אם אתם סובלים מבעייה של כאב באשכים שהיא לא בעייה קצרת טווח של מספר שעות, עליכם לגשת בהקדם לבדיקה אצל רופא כדי שינסה לברר מהו המקור של הבעייה ממנה אתם סובלים.

כאב באשכים - מה עושים
לא מעט אנשים חוששים ללכת לרופא ע"מ להיבדק כאשר הם סובלים מבעייה של כאב באשכים. חשוב מאד לא להיכנע לסטיגמות בנושא, שכן הכאב הזה יכול להצביע על מקור שנובע מבעיות קשות כמו אפילו סרטן או בעיות אחרות, וככל שהאבחון שלהן נעשה מוקדם יותר כך ניתן לטפל בהן בצורה טובה, קלה ופשוטה יותר. חשוב לזכור שכאב הוא הדרך של הגוף להתריע לנו על בעייה. כאשר זהו כאב נמשך יש ללכת למיטב הרופאים ולהתייעץ איתם כדי לזהות את מקור הבעייה. חשוב לא להזניח גם כאשר מדובר בכאבים באיזורים אינטימיים. כאב באשכים הוא לא תמיד בעייה מסובכת או מורכבת ולעתים אפשר לטפל בה בצורה קלה ופשוטה. אז אם יש לכם כאב באשכים שחוזר ואתם סובלים ממנו לאורך תקופה, אל תהססו ופנו לרופא המשפחה שלכם שיוכל להפנות אתכם אל הרופא המומחה המתאים ביותר, שיוכל לסייע לכם לאתר את המקור לבעייה ובכך תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לפתור אותה. תזכרו: יש מה לעשות גם כאשר מדובר בבעייה של כאב באשכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה