יום שבת, 4 בפברואר 2012

טיפולים בכאב

אנשים רבים שסובלים מבעיות כאב ברכיים חוששים כי הם עומדים לסבול מהכאבים לאורך כל חייהם ומביעים ספק רב בשאלה אם יוכלו למצוא טיפול שיקל על הכאב ויעזור להם לחזור לתפקוד יומיומי.

טיפול אפוסתרפיה, אשר פותח בישראל ע"י ד"ר אבי אלבז וד"ר עמית מור, הוכיח את עצמו בשנים האחרונות כפתרון מצויין - שמסייע לאנשים רבים להפחית את כאבי הברכיים בצורה משמעותית ולחזור, לא רק לפעילות יומיומית קבועה, אלא אף לפעילות ספורטיבית נמרצת.

מטופלים רבים אשר ניסו את טיפול אפוסתרפיה מעידים על הצלחת הטיפול ומביעים את שביעות הרצון שלהם ממנו. כך למשל, רותי שחף, בת 55, שנפצעה בתאונת סקי שגרמה לה לכאבים קשים בברך. רותי, שעמדה לעבור ניתוח, החליטה ברגע האחרון לנסות טיפול אפוסתרפיה וכבר לאחר חודשים אחדים חל שיפור משמעותי במצבה. כיום, לאחר תקופת שיקום שנמשכה כשנתיים, רותי היא ספורטאית ורצה למרחקים ארוכים. היא כבר הספיקה לרוץ את חצי המרתון בירושלים ונוהגת להשתתף במרוצים רבים אחרים. 

טיפול אפוסתרפיה מסייע גם לסובלים מכאבי גב. דוגמה טובה לכך היא זו של עידו רטן, בן 68, שסבל מכאבים קשים בגב במשך שנים רבות. לאחר שעבר טיפולים רבים שלא הצליחו לאושש את מצבו, הוא החליט לנסות טיפול אפוסתרפיה, וכפי שהוא מספר: "תוך 3 חודשים חיי השתנו לגמרי ורמת הכאבים שלי ירדה בצורה משמעותית מאד". 

והנה עוד דוגמה: דני כהן, בן 53, הוא ספורטאי מצטיין כבר שנים רבות. הוא סבל מכאבי ברכיים קשים במשך תקופה ארוכה. הוא עבר ניתוחים וטיפולים שונים, אבל בסופו של דבר רק טיפולי אפוסתרפיה הצליחו לעזור לו לתקופה ארוכה, וכמו שהוא מספר: "ככל שתירגלתי יותר עם המערכת כך הרגשתי יותר טוב". 

טיפול אפוסתרפיה הוא פיתוח ישראלי חדשני שבמרכזו מערכת הליכה אשר מותאמת באופן אישי לכל מטופל ומטופל. השימוש במערכת מסייע למטופלים לשקם את המערכת העצבית-שרירית שלהם ובכך תורם להפחתת הכאבים ולחזרה לתפקוד תקין לאורך זמן. הטיפול מסובסד ע"י הביטוחים המשלימים של קופות החולים השונות. סיפורי הצלחה נוספים אתם יכולים לקרוא באתר אפוסתרפיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה