יום שבת, 28 בינואר 2012

כאבי אזניים


כאב אזניים היא בעיה מציקה וחמורה מאד. אנשים רבים שסובלים לעתים קרובות מבעייה של כאב אזניים. מה עושים נגד זה. ובכן למעשה אין הרבה יותר מדי מה לעשות נגד כאב אוזניים – אפשר ורצוי לשמור על ניקיון בסיסי והיגיינה אבל לא להשתמש במקלות ניקוי אוזניים שרק פוצעות בדרך כלל את האוזן ומסירה את שכבת ההגנה. כמובן שכדאי להתרחק מאנשים חולי אחרים ולהקפיד לשטוף ידיים במים ובסבון אחרי שנפגשים עם אנשים אלה.
חוב מאוד שאם יש לכם כאב אוזניים שאינו עובר מיד תלכו להיבדק אצל רופא מפני שמדובר בבעיה שיכולה לגרום סיבוכים. חשוב לבדוק בעיות של כאב אוזניים – מפני שבמחלק מהמקים צריך וחשוב לקחת טיפולי אנטיביוטי נגד הבעיה כדי שהיא לא תחמיר.כאב אוזניים הוא לא כאב כרוני רגיל ומצביע בדרך כלל על זיהום חיידקי או על בעיה אחרת ולכן חשוב מאוד ליהבדק אצל רופא אף אוזן גרום כדי שיינסה להבין מהו המקור של בעיה. במיוחד א הדלקת מלוה בחום גבוה או אם היא חוזאת לעתים קרובות. יש גם מי שמממליץ יל טפיולי רפואה משלימה כמו הומפיאופציה או דיקור סיני.

שימו לב שלעתים כאב אוזניים הוא משהו פשוט שנובע משינויי לחצים אטמפוספרים בטיסה למשל, או בגלל לעיסה. במקרה כזה הוא עובר מהר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה